marți, 6 martie 2012

Well, i've been ignoring this for too long-a-time, time to start posting, as is with this blog, it will be bitching and complaining about stuff., but as is with creativity, i'm in no mood to be writing, so i'm jost gonna copy-pasta something from the internet(i was really tempted to say interwebz, but i managed)
When i say the internet, i'm of course talking about stuf that i wrote with my own brain and hands, and, it will be in romanian, because i am romanian, so please enjoy as much as possible, google-translate it or shit(tho that never works) or learn romanian.

Para's life, Capitolul I - Angajez game designer

Aud des expresia "BAAAAII, da de jocu' real life 2.0 ai auzit?"
Nu. Si dupa o cautare amanuntita pe thepiratebay.se, am aflat ac nu il pot pirata, asa ca mi-a venit o idee, fac un joc freeware. Caut lucrator cu +2 ani de game design care sa ma ajute.
Jocul asta o sa se cheme "Para's Life", o sa fie in primul rand survival, cu elemente de rpg.
1. Level 1 (nu nivel ca la mario, ci nivel ca la WoW)
Spawn pointu' e in camera lui parascan, in pat. Jocul are un motor de timp ciclic, care incepe general lunea, si se termina duminica, o saptamana in-game este egala cu 5 ore de real time gaming. Survivalul incepe la 7 dimineata, cu sunetul telefonului.  Dupa ce opresti alarma, trebuie sa rezisti in pat, in timp ce in dreapta bate ma-ta in perete approximativ 5 minute(in-game). Dupa cele 5 minute te dai jos din pat. Pentru datul jos din pat, exista diverse optiuni. Aici intervin elementele de RPG, primul skill pe care il poti alege cand treci la level 2, este sa te poti da jos din pat fara sa te lovesti singur. La "scoala" care este al 2-lea din cele 4 biomuri pe care le are jocul, gameplay-ul este impartit intre discutii cu marar, minigame-uri pe un mock-up al unui ds(trebuie sa vedem cum trecem de creative rights la asta) si ascultat muzica metalica satanista in pauze. Desi primul jocul pare plictisitor, asta este doar pentru ca nivelul 1 este destul de limitat. De la 5 in sus, harta se va exinde pana la nivelul 1 al scolii, unde para se va putea duce sa vorbeasca cu cunoscuti, iar de la nivelul 15, harta va contine si magazinul de vizavi, unde parascan va putea merge ca sa procure mancare, pentru a umple hunger meterul. 
Pentru a evita monotonia, jucatorul poate sa dea skip a maximum 3 ore pe zi, desi acest lucru nu este recomandat, fiindca dupa aia trebuie sa faca level grinding acasa pentru a creste meterul de inteligenta. A se lua in cont ca acesta este chiar de la nivelul unu nemaipomenit de ridicat. 
Va urma...
EDIT: Stiu ca e cam cacacios primuol capitol, si complet necizelat, i'm terribly sorry for that. Urmatoarele capitole vor fi mai bune, promit.


2 comentarii: